Search This Blog

Ahad, 14 Ogos 2011

masih berharap

dear diary,

tinggal lagi 1 jam lebih untuk berbuka dan tinggal 30 minit untuk memulakan masakan..
rasa tiada semangat lak bila dalam keadaan macam ni.....
AD ni kan perempuan....
kadang-kadang kita amat memerlukan perhatian dari seseorang yang amat kita sayang
tapi ntah la.....
sejak akhir-akhir ni AD dah tak rasa semua tu.....
rasa macam diri ni kesunyian....
kesepian....
telefon pun dah jarang berbunyi.....
boleh kira dengan jari kalau nak tau telefon berbunyi....
tapi AD senyap jer....
sentiasa senyap....
tak pernah luahkan.....
jadi melalui sini la AD luahkan....
ketidakpuashatian....
rasa sedih dan kecewa.....
tetapi masih lagi berharap agar cahaya tersebut kembali bersinar semula...
seperti dahulu......
masih berharap.........


2 ulasan:

KeChIk yg comey berkata...

tamo la sesedeyh yunk..
kecik ada nie...^^..so,kamoo takkan kesepian lagi...shenyoomm...=)

Hurun Akita @ Ciktika berkata...

ohh dear...i can feel u :(
hmm..kalu kita syg kat seseorg...kita akan tunggu2 sms2 etc dr dia...dtg le byk sms pun dr org len..tp kalu tu yg kte tggu...ttp sayu gak kat aty...huwaa...sbo lah hiye..