Search This Blog

Ahad, 4 September 2011

hati terluka

dear diary,

nak dijadikan cerita...
hati ini terluka sangat.....
terus terang la cakap rasa diri nie macam tak penting....
kalau la jadi macam nie rasanya tak nak der sebarang apa-apa hubungan dengan lelaki...
memang lelaki jenis macam nie ker?
bila dah dapat akhirnya ditinggalkan macam tue jer....
akhirnya wanita yang merana......
ditinggalkan seperti itu...
seolah-olah barangan terbuang.....
bila jadi macam nie serik untuk bercinta lagi....
biarlah diri ini membawa haluan sendiri...
biarlah diri ini seorang daripada ditemani insan yang bernama lelaki...
biarlah ianya berlalu tanpa ada ditemani oleh orang lain....
kerana diri ini merasakan seperti tidak berguna kepada orang lain.....
biarlah....

4 ulasan:

yusuflaili berkata...

Salam;
kesian adik..tapi apa buat sebagai pengajaran.masih ramai yang ada disisi dan menyayangi.

ISP berkata...

sabar lah k..hidup ni penuh dengan dugaan..tu sume ujian dari NYA...:)

Paris Hilton (M) berkata...

alololo sabar eh

Dinar berkata...

sayangilah diri dan jgn bersedih..k